Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Egy mozgásforma, ami csodákra képes...

2016. szeptember 19. 20:39 - vitalife

20160514_193036_2.jpg

Korábbi bejegyzésemben már ígértem, hogy írni fogok egy bizonyos „edzésmódról”, ami nekem sokat segített. Az edzésmódot azért tettem idézőjelbe, mert nem egy tipikus edzésről van szó, hanem inkább egy tornáról, amit első olvasatra az ember könnyűnek gondol, de elárulom, másnap igazán érzel majd magadon olyan izmokat, amikről nem is tudtad, hogy léteznek!!! Ez a torna pedig az AVIVA, amire én akkor iratkoztam be, mikor kiderült a betegségem.

A neten böngészve találtam erre a tornára, ahol nagyon-nagyon sok pozitív dolgot olvastam róla, így úgy döntöttem nem veszíthetek vele semmit, és talán nekem is ez lesz a megoldás. Gyorsan írtam is a veszprémi oktatónak, mivel nekem ez volt a legközelebbi, de az ország különböző városaiban találhatók AVIVA oktatók (avivamodszer.hu/aviva-modszer-oktatok), nézzetek utána. Edina (ő a veszprémi oktató) nagyon gyorsan reagált is az e-mailemre, így a következő órájára már mehettem is.

A tanfolyam igazából 4 óra összesen, és ebben a 4 órában nagyon sok hasznos tanácsot kaptunk életmóddal kapcsolatban, a különböző betegségek kezelésével kapcsolatban (mert nem csak PCOS és IR betegek voltak jelen), továbbá begyakoroltuk magát a tornát is, amit én onnantól kezdve heti kétszer végeztem, mellette odafigyeltem a táplálkozásomra. Ebben az időben hagytuk abba a meddőségi klinikán a kezeléseket, beavatkozásokat. Edina mondta is, hogy ez így jó, mert ha hormonokkal vagyok teletömve, akkor teljesen értelmetlen ezt a tornát végeznem, mivel ezis úgymond egy hormontorna, így nem szabad együtt végezni a kezelésekkel, sőt más intenzív sporttal sem.

Szóval nekem pont jókor jött. Kb. 4-5 hónapja végezhettem, mint mondtam heti két alkalommal az AVIVA-t, figyeltem a táplálkozásomra, és láss csodát, természetes úton kerültem abba az áldott állapotba, amit terhességnek hívnak (szerintem helytelenül, mert nem terhesség!!!). Lehet hinni vagy nem hinni, de én ezúttal is, itt is, nagyon-nagyon köszönöm Edinának a sok hasznos tanácsot, útmutatást és segítséget, mert én hiszem, hogy az AVIVA miatt tartok ott, ahol most tartok! Ott, azzal a 4 órával kezdődött az én átváltozásom, hogy egy egészségesebb útra térjek, hogy most együtt játszhassak a gyönyörű kisfiammal, aki annyi, de annyi boldogságot és örömöt hozott az életünkbe.

Ajánlom mindenki figyelmébe az AVIVA-t, aki bármilyen hormonális problémával küzd (leginkább női bajokra), nem csak PCOS és IR betegeknek segíthet, hanem egyéb menstruációs problémáknál, csontritkulás esetén, változó kor tüneteire, miómákra, meddőség esetén, szülés utáni inkontinenciára nyújthat megoldást. Sok férfinál is hatásos lehet különböző problémákra, de nézzetek utána az avivamodszer.hu internetes honlapon. A Veszprémieknek vagy Veszprém környékén élőknek szívből ajánlom Edinát, mert ő valóban otthon van a témában és nagyon kedves, segítőkész mindenben. Elérhetőségét szintén megtaláljátok a fent nevezett honlapon, az oktatók menüpont alatt.

Sokan kérdezték tőlem, hogy tudok-e ajánlani gyakorlatokat, vagy videókat, vagy könyveket a tornával kapcsolatban. Van egy könyv, igen, amit a honlapról meg lehet rendelni, vagy az oktatónál meg lehet vásárolni. Abban benne vannak a gyakorlatok is, viszont én javaslom mindenkinek, hogy előtte menjen el egy ilyen tanfolyamra, mivel a gyakorlatok helyes technikáját csak ott tudja elsajátítani. Nem beszélve arról, hogy nem mindenkinek javasolt minden gyakorlatot elvégezni. Nem egy olyan hatalmas összeg, amibe ez a 4 órás tanfolyam kerül, annak fejében, hogy egészségesen és boldogan élhessünk. A gyakorlatokra vonatkozó eltérő instrukciókat pedig mindig a tréner adja meg, figyelembe véve az adott problémát és az elérendő célt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr1311728547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása