Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

A nyár utolsó napjai

2016. szeptember 01. 20:29 - vitalife

Naptár szerint vége az idei nyárnak, de azért bízom benne, hogy sokáig élvezhetjük még a napsütést, és jó pár napig lesz még ilyen szép idő, mint ma. Ki is használtuk ezt a jó időt, és sokat sétálgattunk a kisfiammal, aki imád a szabadban lenni. Szóval a mai mozgás ezzel letudva, mert  a kilométerek benne vannak a lábamban. J

Tegnap kicsit stresszesebbre sikerült a nap, de ma már nyugodtabb a helyzet…túl vagyok az egyetemi beiratkozáson is, hétfőn már kezdődik az első hét. Kíváncsian várom, és nagyon lelkes vagyok, hogy újra tanulhatok! Remélem, tudok is majd úgy teljesíteni, ahogy azt elvárom magamtól! J

Az elmúlt napokban nem igazán sütögettem. Készítettem viszont lekvárokat. Már egy korábbi bejegyzésemben írtam, hogy várom a bodzatermést, mert tele van mindenféle vitaminnal és antioxidánssal, télire jó belőle eltenni. Nagyon sokat segít a megfázásos betegségeken, szóval jól fog jönni a hidegebb időkben. Ezen kívül pedig készítettem pár üveg szilvalekvárt is, amit szintén nagyon szeretünk. Természetesen mindegyik xilittel klszült.

Íme a termés:

20160826_142748_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr5211669950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása