Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Csudi fini, csupa csoki, csoda muffin

2016. október 19. 18:09 - vitalife

Csokis muffin recept

20161002_132320_2.jpg

 

Hozzávalók:
- 7 dkg olvasztott margarin
- 10 dkg xilit
- 3 tojás
- 2,5 dl tej vagy víz
- 1 ek. rumaroma
- 20 dkg low-carb liszt
- 5 dkg kakaópor
- 1 cs. sütőpor
- 10 dkg diétás étcsokoládé apróra összetördelve

Elkészítés:
A hozzávalókat egy tálban jó alaposan összekeverjük, közben a sütőt 180 °C-ra előmelegítjük.
A muffin sütőnket formapapírral kibéleljük és belekanalazzuk a tésztát. Én általában mini muffin papírt használok, mert így olyan kis aranyos falatkák lesznek a végére. De teljesen mindegy ki milyet használ, csak a darabszám lesz eltérő. :) Szóval a tésztánkat a sütőbe toljuk és nagyságtól függően, én a minikéket kb. 20 perc alatt készre sütöttem. Bármilyen gyümölccsel feldobható még a történet, én elárulom most narancsot is tettem bele. És nagyon, de nagyon finom lett így a végeredmény.


20161002_132334_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr7411822245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása