Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Azt nem mondta senki, hogy a tanulás is fertőz...

2016. szeptember 29. 13:06 - vitalife

Húúú, hát hogy is mondjam, kicsit elvesztem a tanulásban…hétfőtől megint suli, és zárthelyi dolgozat is vár rám, szóval szabadidőmben – leginkább, mikor a törpe alszik –, tanulok ezerrel. Már olyan szinten elmélyedtem a mikrobiológiában, hogy szabályosan megfertőztek a baktériumok és vírusok…de most komolyan, napok óta alig látok ki a fejemből a náthától, szabályosan telepeket növesztettek már bennem is, annyira tanulom őket! :D

A lényeg, hogy még mindig örülök, hogy belevágtam újra a sulis életbe, és lényegében tanulni is szeretek, de azért elég tömény az anyag, akadnak néha homályos foltok, amiken át kell verekednem magam, muszáj, hogy megértsem, mert csak úgy tudom rögzíteni az agyacskámban. Meg őszintén elég maximalista is vagyok, szóval nem a kettesekre hajtok. Tudom, hülye vagyok, mondják sokan, de nem az a szakember akarok majd lenni, akinek halvány foganatja sincs a történetről, és azt sem tudja miről beszél…úgyhogy nincs más hátra, mint előre, megyek is vissza a mikrobiológia rejtelmeihez, most hogy alszik a kis legénykém.

Mielőtt ezt megteszem, azért mutatom Nektek, hogy milyen fincsiséget ebédeltem, mert azért főzni most is szoktam ám! :D

A menü Brokkoli krémleves kockasajttal és Gundel-palacsinta volt, természetesen kevesebb szénhidráttartalommal! ;) A Gundel-palacsinta alapja, a már korábban megosztott palacsinta receptem szerint készült. A töltelékhez darált diót, xilitet, rumaromát, kevés tejet használtam, a csoki öntet pedig Update étbevonóból és főzőtejszínből készült. Ha kell a pontosabb recept, mert valaki szeretné egyben látni, akkor írjatok bátran! ;)
Jó étvágyat, és szép napot Mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr6311751847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása