Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Együnk egészségeset, finomat!

2016. július 24. 11:56 - vitalife

Minden évben, július vége felé baracklekvár főzéssel szoktunk tölteni egy-egy napot. Régebben, nem is tudom volt, hogy 30-40 kiló sárgabarackból is készítettünk lekvárt, és az mind-mind el is fogyott. Jó, de akkor más gyümölcsből nem is nagyon készítettünk… manapság viszont már mindenből főzik a lekvárokat, mindenféle íz kombinációt kreálva.  Én nem nagyon szeretem ezeket az ízkreálmányokat, nekem jobban beváltak az egyszerű, egy ízű, egyféle gyümölcsből készült lekvárkák. Nem azt mondom, hogy nem finomak, vagy ilyesmi, csak én nem szeretem ezeket. De ez ne tartson vissza senkit, készítsetek csak olyan variációkat, amiket szeretnétek. Mindenkinek más az ízlése! Kinek a pap, kinek a papné, tudjátok! :)

Szóval most is eljött a sárgabaracklekvár szezonja, most azonban csak 10 kiló gyümölcsből készítettem a lekvárt, mivel mindenféle más gyümölcsből is készítek, ezért ez elegendő lesz a következő szezonig. Természetesen ezt is xilittel főztem. És milyen szerencse, hogy kapható már „cukor stop” zseléfix is, így ezzel készítettem a lekvárjaimat, így lerövidítve a főzési időket. Pikk-pakk elkészülnek ezzel a finomságok, amiket persze bűntudat nélkül csemegézhetünk.

Próbáljátok ki ti is így a lekvárokat, sokkal-sokkal egészségesebbek, mint azok a társaik, melyekbe kilószámra öntjük a kristálycukrot!!! Nem utolsó sorban, szerintem még finomabbak is, mert a sok cukor nem nyomja el a gyümölcsnek azt a savanykás, kellemes ízét. Plusz nem is kerül annyiba, mint, ha megvásárolnánk az üzletek diétás lekvárjait!

Lekvár főzésre fel! ;)

20160723_115644.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr28910800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása