Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Én és a diétám...

2016. június 14. 21:12 - vitalife

dsc06625_2.jpg

Az előző bejegyzésem azért tartottam fontosnak megosztani veletek, azért kapcsolódik a blogom alapjához, mert ezzel a betegséggel együtt is sikerült legyőzni minden akadályt. A betegségből kifolyólag – az orvosok szerint – hízékonyabb lehetek, illetve nehezebben szabadulhatok meg a felszedett kilóktól. Plusz, ugye a kapott hormonkezelések is hajlamosabbá teszik az embert a hízásra. Annyira durva mértéket ennek ellenére nem öltött nálam a hízás, azt viszont tapasztaltam, ha felszökött egy-egy kiló, azt csak kínkeservesen tudtam lefaragni magamról. Egészen mostanáig…a januári életmódváltásomat követően éhezés és mindenféle kínzás nélkül sikerült megszabadulnom nem kevés testsúlytól (az alkatomhoz, illetve az akkori testsúlyomhoz viszonyítva, mert nem voltam extrém mértékben elhízva, igazából még túlsúlyos kategóriába sem tartoztam).

Szóval lényeg a lényegben, hogy minden lehetséges. Január 1-e óta kicsivel több, mint 10 kilótól szabadultam meg. Mint mondtam nem voltam túlsúlyos, de úgy tűnik mégis volt miből leadnia a szervezetemnek. Persze arra odafigyeltem, hogy azért ne izomból fogyjak, ezért napi szinten 20 perceket erősítettem, ami azért mostanra már látszik is az izomzatomon! Mindezt úgy értem el, hogy közben egyetlen egyszer sem éheztem, nagyon finomakat ettem, ittam, néha még többet is, mint amennyit előtte bármikor. Ami pedig a legfontosabb, hogy a kisfiam is egészséges és szépen fejlődik, mai napig szopizik, az egyéb ételek fogyasztása mellett.

Az új életmódom a szénhidrát csökkentett táplálkozást követi. Ez persze nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem fogyasztok szénhidrátot. Nagyon is fogyasztok!!! Ahogy már korábban írtam, lényegében a cukrot és a fehér lisztet tartalmazó ételeket hagytam el. Ezek az úgymond rossz szénhidrátok, ezektől csak hízni lehet, és nagyon megdobják a vércukor szintet, ami ugye nálam nem volt túl szerencsés az inzulinrezisztencia miatt, és ahogy én is sokszor tapasztaltam csak ront az egészségi állapotunkon. Emellett 1-2 hónapig nem ettem se rizst, se burgonyát, amikor pedig úgy döntöttem fogyni már nem szeretnék tovább, akkor ezeket visszavettem az étrendembe, persze most sem gyűrök le fél kiló sült krumplit, vagy egy jó nagy tányér rizst! A mérték a lényeg!!! Hetente többször eszek finom süteményeket, tésztás ételeket, sok-sok finom falatot! Emellett ott a sok zöldség, gyümölcs, amivel színesíteni lehet az étrendünket. Ezek is mind-mind szénhidrátok!

Biztosan mindenki hallott a Norbi Update rendszerről. Az Update is a szénhidrát csökkentett életmód híve. Mielőtt bárki azt hinné, most itt Norbit szeretném reklámozni, tévedés…őt szerintem már egyáltalán nem kell reklámozni. Aki akarja, veszi a termékeit, aki nem, nem. Én bevallom, fogyasztom a termékeit, használom is az általa kínált alapanyagokat, DE enélkül is elérheti bárki a célját! Nálam sem ezek a termékek adják a diéta alapját! De néha jól jön! Ha nekem, így ezzel a betegséggel, úgy, hogy azt mondták nehezen fog menni a fogyás, sikerült, akkor neked miért ne sikerülne?! Tényleg csak elhatározás és kitartás kérdése a történet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr88810508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása