Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Egy kis kilengés sosem árt ;)

2016. augusztus 03. 20:31 - vitalife

dscn3036.JPG

Pár nap kiesés után, újra itt vagyok, és újra próbálok napirendre térni, ami nagyon nehéz, mert az igazat megvallva még elhúztam volna egy kicsit a családi kiruccanásunkat. De hát most csak ez a rövid idő jutott, de nemsokára újra jön egy négy napos kis utazgatás.

Bár, ha őszinte akarok lenni, akkor így kisgyerekkel nem éppen a pihenésről szólt a nyaralás, mert lényegében ugyanaz volt a szitu, mintha itthon lettünk volna, annyi különbséggel, hogy fáradtabban jöttünk haza a férjemmel, mint mikor elmentünk. :) De hát ez a szép az egészben, a lényeg, hogy együtt voltunk és jól éreztük magunkat, a kis törpe pedig pörgött ezerrel!!!

A másik dolog pedig, ami egy ilyen nyaralás történetben nem működik, az a diéta. Legalábbis nálam nem működik. Már mondtam Nektek, hogy pár ilyen bűnözős nap után még nem dől össze a világ, és nem ezen fog állni vagy bukni az eddigi sikerünk, nem ettől fogunk elhízni, elkárhozni vagy beteggé válni. Szóval most én sem fogok a Dunának menni, sőt két hét múlva újra bűnbe fogok esni, a következő kiruccanásunk alkalmával, aztán karácsonyig kuss lesz részemről. ;) Szóval most volt pár nap, amikor reggel, délben, este bűnöztem, sőt elárulom még sportolni se sportoltam - a jó kis sétákat leszámítva -, mégsem vagyok egy dekával sem több, mint voltam. Viszont a Kánaánnak most vége, visszatérünk a normális kerékvágásba!

Remélem ti is élvezitek a nyarat és nem estek kétségbe 1-1 botlásotok miatt. A lényeg, hogy ilyenkor se legyen lelkiismeret furdalásotok, és az ilyen alkalmak után is legyen erőtök, kitartásotok folytatni az elkezdett munkát!

Hajrá-hajrá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr548933416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása