Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Amikor visszatalál a nőiesség!

2016. július 27. 20:54 - vitalife

20160726_171205_2.jpg

„Tudod mi az, ami igazán szexi? A humorérzék. A kaland íze. Arcpír télen. Csípő, amibe bele lehet markolni. Nyitottság. Magabiztosság. Alázatosság. Jó étvágy. Valaki, aki hallgat az intuíciójára. egy okos visszavágás. Jelenlét. Gyors észjárás. Egy ártatlannak tűnő hölgy, aki piszkos viccet mesél. Egy nő, aki már felismerte, hogy milyen gyönyörű.” (Courtney E. Martin)

A fenti idézetet bekeretezve kaptak Drága Barátnőmtől. A lényeg az utolsó mondatban van, amiben részemről a probléma is benne volt, egy időben. Ez pedig az a szó, hogy NŐ!!! A betegségemmel szembesülve, nagyon sokáig úgy éreztem megszűntem nőnek lenni, semmi nem működött bennem, ami a nőiesség velejárója, a legrosszabb pedig az volt, hogy azt állították rólam, és egy kis ideig el is hittem, hogy nem vagyok képes arra a dologra, amire minden nő képes, ez pedig az anyává válás, azaz egy gyermek kihordása, és világra hozatala. Ez borzasztó nagy lelki teher volt számomra, időbe tellett, míg felülkerekedtem rajta, és elhatároztam, hogy márpedig akárki akármit mond, képes leszek rá, és visszaszerzem mindazt, amit elveszítettem, mindazt, ami azzá tesz, ami vagyok, NŐvé!!!

Erre az útra tértem rá, mikor életmódot váltottam, mikor elkezdtem küzdeni azért a kis csodáért, aki most itt szuszog mellettem, és aki már 15 hónapja tetteinek minden apró mozzanatával bearanyozza az életem. Ez az érzés minden eddigi küzdelmet, fájdalmat és megpróbáltatást megér. Ha megkérdeznék tőlem, hogy újra végigjárnám-e ezt az utat? Csak annyit felelnék, hogy „gondolkodás nélkül”!!!

És hogy most nőnek érzem-e magam? Igen, minden egyes porcikámban. Visszaszereztem mindazt, ami nővé tesz egy embert, végre úgy is működik a testem, ahogy működnie kell. És e mögött az eredmény mögött részemről hatalmas kitartás, rengeteg munka, önfegyelem és még több lelki megpróbáltatás van, mégis a legtöbbet a férjemnek köszönhetem, aki mindvégig ott állt mellettem és támogatott, és ő volt az, aki a mélypontokon is nőként kezelt, akkor is mikor a legjobban utáltam magam. Úgy gondolom ilyen egy igazi társ, és én büszke vagyok arra, hogy ő van mellettem, hogy ő a gyermekem apja, hogy most Nőnek érezhetem magam…mellette!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr748918432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása