Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Minden napra egy kis mozgás ;)

2016. június 21. 21:33 - vitalife

Január óta, a komolyabb életmódváltásomat követően szinte minden nap legalább 20 perc mozgást beiktatok a napjaimba. Általában itthon erősítek, célzottan mindig valamelyik izomcsoportra, de mellette néha futni is eljárok. Mikor mihez van kedvem. A futást azért szeretem, mert teljesen kikapcsol az agyam, miközben a jó levegőn vagyok, zenét hallgatok és semmi mással nem foglalkozom, csak, hogy imádok élni! Mégis ezek az edzések a ritkábbak, mert inkább itthon végzek napi 20 percben izomerősítő és alakformáló gyakorlatokat, így a kisfiamnak is példát mutatok a mozgással, és ez sem kapcsol ki kevésbé, mint a futás.

Eleinte nehéz volt még ez a 20-20 perc is, mert vagy hulla fáradt voltam, vagy kedvem nem volt semmihez, de mindig erőt vettem magamon és neki álltam, aztán azt vettem észre, hogy ha 1-1 nap kimarad valami miatt, akkor nagyon hiányzik a mozgás. Szóval mindenkit csak arra biztatok, hogy vegyen erőt magán, sajtolja ki azt a 20-30 percet, és sokkal jobban fogja magát érezni utána! ;) Ennyi időt még gyerek mellett is el lehet csípni…nekem is sikerült!!!

Szóval a mai edzés is kipipálva! ;) Szép estét Nektek!

20160621_140955_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr68830258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása