Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

A kitartás eredménye, a siker!

2016. június 09. 20:57 - vitalife

Mit gondoltok, lehet úgy diétázni, hogy közben nem kopog a szemünk az éhségtől és akár napi szinten ehetünk finom süteményeket, édességeket, közben pedig fogyunk és az egészségünket sem veszélyeztetjük? Elárulom, lehet! Te is szeretnél formába lendülni? Csak elhatározás és kitartás kérdése az egész, ha nekem sikerült, neked is menni fog!

Szülés után 15 kiló súlyfelesleg maradt rajtam, ami a szoptatás, illetve annak ellenére sem akart leolvadni rólam, hogy kevesebbet ettem, mint a terhesség előtt. Persze túlzásokba nem eshettem, mivel a csapból is az folyik, hogy terhesség és szoptatás alatt tilos fogyókúrázni. Viszont, amikor még 6 hónap múlva is ott tartottam, hogy egy nadrágom se jön rám, csak azok, amiket kismamaként hordtam, akkor eldöntöttem, tennem kell valamit, mert ez így nem mehet tovább. Nemhogy fogytam még egy-két kilót fel is szedtem.

Akkor, abban a pillanatban döntöttem el, hogy életmódot váltok, nem csak amiatt, hogy visszaszerezzem az alakomat, hanem azért is, hogy egészségügyileg rendbe jöhessek és a kisfiam is egészségesebben élhessen, növekedhessen. Azonnali hatállyal kiiktattam az étrendemből a finomított cukrokat és liszteket tartalmazó ételeket, továbbá egy ideig sem burgonyát, sem rizst nem ettem. Számomra is hihetetlen volt, mikor alig másfél-két hónap elteltével még azok a nadrágok is rám jöttem, amiket már a terhességem előtt sem tudtam magamra erőszakolni, vagy ha sikerült is, akkor majd szétpattant rajtam! És mindez úgy sikerült, hogy csak kis áldozatot kellett hoznom érte, egyáltalán nem éheztettem magam, SŐT!!! Mindent el lehet készíteni egészségesebben, még a legédesebb, legkrémesebb süteményt is.

en.jpg

A fenti képeket nézve, láthatjátok, azért van némi különbség!!!

Azóta is tartom ezt az életmódot és nem is hiányoznak a régi étkezési szokásaim, mert így bűntudat nélkül ehetek azt, amit csak megkívánok. Próbálok figyelni arra, hogy naponta legalább négyszer-ötször étkezzek – fontos a rendszeresség –, és hogy a kisfiam utáni rohangálás, sétálások mellett napi 20 percet erősítsek. Úgy gondolom, ennyit mindenki tud magára áldozni, még egy izgő-mozgó sajtkukac mellett is! Te hogy látod, az egészséged érdekében tudsz naponta 20 percet áldozni egy kis mozgásnak? Tudnál tartani egy életen át egy olyan életmódot, ahol szinte bármit megehetsz?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr168795784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása