Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Újabb álom teljesül

2016. július 29. 21:08 - vitalife

dsc_0010.jpg

A sok rossz után, amin az elmúlt hetekben túl vagyok, most végre egy kis jó hírt is kaptam. Így öröm és boldogság van, mert ha minden igaz, akkor szeptemberben újra iskolapadba ülök. Na jó, csak levelező tagozatra jelentkeztem a kisfiam miatt, de attól még újra diák leszek! Szóval reszkess Semmelweis Egyetem…jöööövöööök! Remélem az elkövetkezendő 4 évben sikeresen veszem majd az akadályokat, és újabb diplomával lehetek gazdagabb. Eltökéltem, hogy dietetikusként elsődleges célom lesz a hozzám hasonló nőknek segíteni, megoldást találni a problémájukra, de természetesen még sok-sok elképzelésem van a dologgal kapcsolatban, addig viszont még előttem áll a sok-sok tanulás, tapasztalatszerzés, és az ÉLET!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr668922666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása