Vitalife

Egészséges életmódról, diétáról, sportról, személyes tapasztalatokról

Hamar gyorsan finomat

2016. június 30. 12:09 - vitalife

Úgy döntöttem a mai nap a "pihenésről" fog szólni. Mivel végeztünk a lakás átalakítás egy részével, és végre kitakarítottam az egész házat, így lehet szusszanni egy kicsikét. Szóval ma, az egész napot csak a kis huncutka kisfiamnak szentelem. Semmi házi munka, semmi kerti munka (mert ilyenkor ugye az is akad bőven), csak játszunk, birtokba vesszük a házi beach-ünket, majd délután kirándulunk egy rövidet.

Viszont, hogy éhen ne maradjon a család, ezért míg a Mogyoró déli sziesztáját tartja, gyorsan összedobtam a mai ebédet, ami friss borsólevesből és reform palacsintából áll. Íme:

A borsóleveshez az olajban lepirítottam kicsit az apróra vágott vöröshagymát, majd hozzáadtam a zöldségeket (borsó, sárgarépa, fehérrépa), és egy kevés pirospaprikát. Majd az előzőleg főzött és megmarad húsleves levével engedtem fel, abban főztem puhára, így már csak egy kevés sóval kellett ízesíteni a végén. És sokkal sokkal finomabb íze lett így, mintha csak sima vízben főztem volna. Próbáljátok majd ki, ha eddig még nem tettétek. Bár lehet ez csak nekem volt most ekkora találmány! :D

Palacsinta hozzávalói:
- 6 db tojás
- xilit ízlés szerint
- csipet só
- 1 dl olaj
- 230 g liszt (115 g teljes kiőrlésű liszt és 115 g Update Master Mix)
- 6 dl tej
- 2 dl ásványvíz

A hozzávalókat csomómentesre keverjük és kisütjük. Teflon serpenyőben sütve, én csak az első adag előtt szoktam kicsit olajozni, mert amúgy van a tésztában olaj, és így nem ragad le. Tölthetjük cukormentes kakaóval, túróval vagy lekvárral...ki mivel szereti.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vitalife.blog.hu/api/trackback/id/tr78856252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása